دغل باز

دغل باز

دغل باز

دغل باز

آزمایش داروی "هیدروکسی کلروکین" بر روی مبتلایان به ویروس کرونا

یورو نیوز/ انستیتوی مدیترانه ای بیماری های عفونی در فرانسه خلاصه ای از تحقیق جدید خود از آزمایش داروی هیدروکسی کلروکین بر روی مبتلایان به ویروس جدید کرونا را منتشر کرد.

دیدیه رائولت، رئیس این موسسه و دیگر متخصصان بیماری های عفونی در گزارش جدید خود نیز بر اثربخش بودن داروی هیدروکسی کلروکین بر روی بیماران مبتلا به «کووید 19» تاکید کرده اند. این در حالی است که شیوه تحقیق آنها بار دیگر از سوی گروهی از پزشکان فرانسوی مورد انتقاد قرار گرفته است.

در گزارش انستیتوی مدیترانه ای بیماری های عفونی در شهر مارسی آمده است: «ترکیب هیدروکسی کلروکین با آزیترومایسین اگر بلافاصله پس از تشخیص به بیمار تجویز شود درمانی بی خطر و موثر برای "کووید 19" خواهد بود.» دیدیه رائولت که این روزها به دلیل دفاع تمام قد از تجویز کلروکین به بیماران مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا به چهره ای شناخته شده در فرانسه تبدیل شده است روز پنجشنبه نسخه ای از گزارش تحقیق جدید خود و همکارانش را به امانوئل مارکون، رئیس جمهوری این کشور تحویل داد.

رئیس جمهوری فرانسه برای دیدار با دیدیه رائولت و بازدید از انستیتوی مدیترانه ای بیماری های عفونی روز پنجشنبه به مارسی سفر کرد.

 

 

  • همدان همدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی